FAQ: Support

Læs om registrering af din grill, forhandlersøgning, brugsanvisninger m.m.

Hvor finder jeg brugsanvisningen og andre relevante informationer om min grill?

Du kan nemt og hurtigt downloade alle tilgængelige manualer, splittegninger og samlevejledninger på hele Webers sortiment. Webers produkter er inddelt i henholdsvis ”Grillmodeller” og ”Grilltilbehør, og herunder er produkterne inddelt i diverse kategorier og underkategorier. Når du klikker på en kategori eller underkategori, kommer en komplet oversigt over alle produkterne inden for denne kategori frem – klik herefter på det ønskede produkt. Under det respektive produkt finder du beskrivelse og specifikationer – og det er også her, du kan downloade manualer, splittegninger og samlevejledninger.

Hvordan finder jeg den nærmeste Weber-forhandler?

Der er rigtig mange Weber-forhandlere med forskelligt sortiment rundt omkring i hele landet. Find de forhandlere, der er tættest på dig.

Hvordan kommer jeg i kontakt med Weber?

Finder du ikke svar på dine spørgsmål her på siden, kan du få fat i Weber Kundeservice på info@weberstephen.dk eller 99 36 30 10.

 

Mandag kl. 08.30-16.00.

Tirsdag-torsdag kl. 08.00-16.00

Fredag kl. 08.00-14.30

(Bemærk, at telefonerne er lukkede hver dag kl. 12.00-12.30)

 

Uden for dette tidsrum kan du eventuelt benytte dig af Weber Klubbens debatforum – her kan du ofte få den nødvendige hjælp fra andre grillentusiaster.

 

Hvorfor kan jeg ikke få alle Webers produkter ved min lokale forhandler?

Webers forhandlere er opdelt i to forskellige kategorier – afhængig af den enkelte forhandlers sortiment og butiksindretning:

·       Premium-forhandlere har et bredt udvalg af Webers produkter udstillet året rundt – lige fra tangsæt, rotisserier og peberkværne til de helt store Summit-modeller.

·       Partner-forhandlere har et godt basissortiment stående i butikken i højsæsonen fra marts til september.

 

Gå på opdagelse og find ud af, hvilke forhandlere der befinder sig i dit nærområde.

Hvorfor skal jeg registrere min Webergrill her på hjemmesiden?

Når du køber en ny Webergrill, er det en god idé at registrere den her hos os. Det gør du nemt og hurtigt ved at indtaste grillens serienummer og eventuelt uploade et foto af din bon. Så gemmer vi bonen for dig under hele garantiperioden. På den måde behøver du ikke at være nervøs for at få den væk og mangle den, hvis uheldet skulle være ude.
 

Fordelen ved at registrere din grill er desuden, at du sikrer, at du altid modtager de informationer og nyheder, der omhandler lige netop dig og din grill. Servicen bliver altså skræddersyet til dine behov, så det bliver helt enkelt for dig at holde dig up to date

Jeg har et konkret produktspørgsmål – hvem skal jeg kontakte?

Når du har spørgsmål til Webers produkter, er det allernemmeste at kontakte din lokale Weber-forhandler. De vil ofte kunne hjælpe dig hurtigt og enkelt. Kan din forhandler ikke hjælpe dig, kan du få fat i Weber Kundeservice på info@weberstephen.dk eller 99 36 30 10.

 

Mandag kl. 08.30-16.00.

Tirsdag-torsdag kl. 08.00-16.00

Fredag kl. 08.00-14.30

(Bemærk, at telefonerne er lukkede hver dag kl. 12.00-12.30)

 

Uden for dette tidsrum kan du eventuelt benytte dig af Weber Klubbens debatforum – her kan du ofte få den nødvendige hjælp fra andre grillentusiaster.